martes, 11 de agosto de 2009

ESTEM DE VACANÇES FINS L'1 DE SETEMBRE


Imatge extreta d'aquí.

Podeu consultar alguns dels nostres articles com:

EL BLOOMSDAY (Israel Muñoz)

"En este día que se celebra cada 16 de junio se reviven los hechos relatados en la novela Ulyses (1922) de James Joyce (1882-1941)." Més aquí.


"Neix a Amèrica (Philadelphia) el 1890. El seu nom significa “Home llamp” i ja ens mostra el que vol ser; velocitat, llum... Un dels grans representants de les primeres avantguardes." Més aquí.

L’INUND´ART decepciona (Cèlia Izquierdo)

"Com a artista, estava molt interessada en conèixer el festival abans de presentar la meva sol·licitud, de manera que vaig assistir al primer dia i a la inauguració. Per als qui no vau assistir i per a aquells que encara no heu participat, us comento què em vaig trobar." Més aquí.


"Jeff Koons es uno de los artistas, si se le puede considerar así, más famosos del mundo artístico actual y uno de los más populares entre el público en general." Més aquí.


"Des de fa temps, el fet que moltes persones cultes i amb projecció mediàtica critiquin i rebutgin l’art contemporani gratuïtament, m’ha fet reflexionar sobre com podem fer que les persones “normals” entenguin l’art. " Més aquí.


"Esta pequeña historia de la música del siglo XX la dividiré en dos partes debido a su extensión. En esta primera parte me centraré en la primera mitad del siglo XX." Més aquí.

DIARIO DE UN AFICIONADO (Israel Muñoz)

"Voy a hablar de la fauna que habitualmente puebla los eventos culturales de nuestra ciudad y lo que opinan algunas personas respetables." Més aquí.

No hay comentarios: